2008. december 25., csütörtök

~ nyuuuuuuuuu ~

konbanwa X'D vagy mittomén, éjjel 1 után mit szoktak mondani XD

na szal Merry Krikri~

és új fejléc :'D oké, tudom, nem vagyok egy őstehetség, de most megteszi *w* majd ha vki tud nekem alkotni valami szépségeset a fent látható bjd babával, akkor az írjon valamit, és megköszönném X3 mivel nekem nicns semmien programom XD igy photobucket.com-n szerkesztgettem össze a képet ^^" vagyis a bal oldalon található szivet o_O; mert az nemilyenszínűvolt XD namind1. jelentkezők jelentkezését várom :'D Arigatou ^^

amúgy... merry krikri XD *átment Yomiba* boldog karácsonyt minna :'D Meri kurisumasu XD *elvan a gyerek*

hát akkor most kitérve egy fél pillanatra rám :'D karácsonyra kaptam másik nyomtatót, mert a régi bedöglött ~.~ meg egy rakat térdzoknit *w* és van kék-fekete csíkos *w* meg kaptam gumicukrot meg parfümöt *ugyanolyant ami eddig volt (L) csakmert már fogyóban van* meg asszem mást nem T__T pedig akartam volna másik telefont ~.~ na meg ugye New Moon-t meg még pár Stephenie Meyer könyvet :'D majd ha lesz pénzem meg is veszem...nem jó gépen olvasni ~.~

najó, asszem ennyi XD

Bai~ merry krikri XD *leütimagát*

u.i.: kurisumasu á la Raito x L




0 megjegyzés: