2008. december 22., hétfő

~ Miyavi fórumtali ~

Konbanwa :’D

Akkor egy is beszámoló a mai napomról és a taliról *w*


Szal a mai napon volt egy Miyavi fórumtali á la Mondo XD igaz kb 2-3 havonta ha benézek a topicba, de ezenkivül kb semmit nemtok hogy mifolyik ott :’D

Szal tali ^^ fél 11re odaértem és kb csodálkoztam h 2 ember volt ott a kb 15-20 fős csapatból :’D Egy Midori és egy Manic X3 aztán szépen szállingóztak a többiek is, 1-2 ember eltévedt odafele menet, de olyan fél 12re naggyából meg volt mindenki :’D szal átcuccoltuk magunkat a Westend vízeséstől a megszokott talihelyre, a kajáldákhoz :’D azt egybk már fel nem tom sorolni, hogy kik voltak ott, szal gomen az érintettektől ^^”

Na de Asuka hozta a Versailles photobookját *w* amire Sakuval nyálaztunk és beszállt félúton Kiyoru is és *w* rá kellett jönnöm, hogy én egyre jobban imádom Jasmine You-t *w* isten az a pasi *-* *nyálábafullad ha visszagondol a képekre*

Ésés kaptunk még kitűzőőőőőőőőőőőőőt *w* asszem azt is Asuka hozta *w* enyim lett egy Hitsugi X3 *vigyorogva pillant a táskájába és előkotorja a kitűzőt* köszönöm Asu *w* további ajándékok egy doboz toffifee Yashamitól és még nemtom XD

Szaaaal folytatásképp elmentem venni mangát *w* Démonnapló 3-t *w* már 1-2 hete láttam a könyvesboltban h megjelent, de csak most volt rá pénzem megvenni :’D *mert előzőleg Twilight-t vettem ^^”*

Ésés XD *visitvaröhög* Myni rajzolt :’D K*csög Kacsa Kalan(d)jai :’D nagyon kész XD *rajzokrol nemmutatok képet. Saját felelősségre :’D* de a papirok, amire rajzolt, azok nálam vannak XD

Na aztán asszem ennyi *w* olyan fél 7 körül elindultunk hazafele, mivel a társaság igencak megfogyatkozott a végére :’D de jól éreztük magunkat, ettünk egy rakat sütit, meg röhögtünk egy sort és Saku csinált képet a cicámrol X3 szal minnyá be is rakom *w*

Na ennyi ^^
Baiiiiiii~

u.i.: na szal itt vok én és a cica X3

0 megjegyzés: