2008. december 15., hétfő

~ Floorball ♥ ~


konbanwa ^^

megint én :'D igen XD

csak jelentem, ma is hadirokkant desu :'D mint mindig, most is floorballoztunk tesi órán ^^ szeret floorball (L) szal hadirokkant: a bal felkaromon van egy szééééééép piros folt, amihez ha hozzáérek féj :'d mily meglepő XD és a bal csuklóm is piros még egy kicsit ^^ de nemvészes ^^ meg a lábam is kapott egy labdát, zsibbadt 2-3 percig aztán már semmi baja XD
múlt csütörtöki meccs volt szép :'D na akkor a jobb bokám és a bal is találatokat kapott, nem is kicsiket, de már kutyabaja ^^ viszont történt egy kis baleset :'D nem...nem sérült meg senki. csak az ütő XD ugyanis bnőm rálépett meccs közben, aztán a következő 5 percben sikerült egy kicsit erősebben ütnöm, és elrepült a feje :'D én csak annyit hallottam, hogy vmi reccsen, aztán 2-3 méterrel arrébb megláttam az ütő fejét, kezemben meg a nyele XD vicces volt :'D nemtom mit szólt a tesi tanár, mert én még a földön fetrengtem, amig bnőm hozott másik ütőt, hogy folytathassuk a játékot ^^

na asszem mára ennyi elég XD

csak még annyit, hogy: SMARTIES FLAG *unatkoztam na XD*


Bai~ : Fru-chan

0 megjegyzés: