2008. december 14., vasárnap

~ Animekarácsony és Twilight *w* ~


Konbanwaaaaaaaaaaa~

tegnap akartam volna írni, vagy még ma korábban, csak neméppen voltam ébren XD szaaaaaaaal~

Tegnap volt Animekarácsony á la Mondo a Lurdy Házban *w*nekem az egész abból állt, hogy a 11 órási közönségtaliról lemaradtam, mivel csak olyan fél 1 körül értem oda, mivel előtte suliba volt tablófotózás :'D Aztán ugye mangavásárlás :'D az kimaradt részemről a nagy tömeget látván ami ott volt, később meg már el is felejtettem, hogy szándékomban állott megkérdezni, esetleg Démonnapló 3 van-e náluk, vagy inkább könyvesboltba menjek be :'D ebből is majd utóbbi lesz, amint vége a sulinak.

éééééés~ szeretlek titeket *w* értem (most perpill) azokra, akik egész nap velem voltak X3 Sera, Nuri és Manci :'D meg akik Serával jöttek, akiket nemismerek, és Lovss aki félidőben elment Death Note 2-t nézni :'D remélem tetszett ^^ én nemvoltam, mert megvan és akkor nézem meg amikor akarom XD *csak találjam meg a dvdt amire kiirtam o.o*

ésés aztán bnőmmel mentünk Twilight filmet nézniiiiiiiiiiiiii *w* imádom *w* muszáj lesz megvenni, amint megjelenik a DVD mert ezt még látnom kell sokszorsokszor *w* mondjuk igazat megvallva 5percenként megszólaltam, hogy ez nem is igy voooooooooolt~, mivel részben eltér a könyvtől :'D de attól függetlenül imádom *w* ésés amint elkészül a folytatása, azt is tuti megnézzük X3 muszáj *w* am a következő Twilight film, a New Moon olyan 2010 elejére lesz kész, ha minden jól megy, mert volt egy kis zűr rendezőváltás ügyben, remélem azért megoldódtak o.o

szal lényeg a lényeg: szeretek midnenkit, akivel szombaton együttlehettem X3 és a Twilight filmet is *w* és tuti h 1-2 napon belül nekilátok a következő könyvnek is, mert nembirok magammal *w* *ma meg még tanulni kéne a holnapi nyelvtan és angol dogára XD*
szal most baiiiiii~

0 megjegyzés: