2010. július 16., péntek

~ yadaaaa >.< ~

Nem kérek mást, csak egy támaszt.
Valakit, akinek a vállán sírhatok, aki előtt nem szégyellem könnyeimet.
Akinek az ölelésében elbújhatok a világ elől.
Aki átölel, és engedi, hogy magam legyek.
Akihez odabújva érezhetem légvételeit.
Akinek szíve minden dobbanása megnyugtatna.
Valakit, aki mellettem van, mikor magam alatt vagyok, és összeszed.





Amúgy jha, mondhatnám, hogy minden rendben. De akkor hazudnék. Eddig sikerült magamban tartani, és még magam elől is elrejteni olyan mélyre, hogy ne vegyek róla tudomást.
De a mai napi bénázásom után minden életkedvem elment.
NEM AKAROK TÖBBET KORMÁNY MÖGÉ ÜLNI AUTÓBA #__# elegemvan ;o; mooooooou yadaaaaaaa~ *hisztispicsa*
Az előző nyaramat a kresz tette tönkre, most a vezetés. Csak tudnám, miért kellett ezt erőltetni, mert nekem ez nem megy. Az életbe nem fogok még a rutinpályáról sem kikerülni, nemhogy jogsit kapjak --;
Csak én lehetek olyan béna, hogy ha 30x körbemegyek a pályán, abból az utolsó 25 egész jó, de a 31. fordulásnál megint elhibázom. utána felváltva, de inkább egyre rosszabbul megy.
Ráadásul szar anyagból vagyok, mert kurvára nem éreztem 1 óra után a lábamat. Csoda, ha nem lesz izomlázam, mert alig bírtam a lépcsőn feljönni, pedig csak kb másfél órát ültem úgy a kocsiban, hogy a kuplungot basztattam....... Jha, és nem tudok finoman és nőiesen a fékre lépni -.-; se a gázt nem találom el....... és nem akarok többet menni vezetni, tiszta önbizalomromboló~ Pedig tegnapra már olyan jól reztem magam, valószinűleg még a vasárnapi Versailles koncertből maradt bennem a pörgés, hogy mennyire jól sikerült minden, amit elterveztünk. Ezt sikerült röpke 1 óra alatt tönkretennie egy kibaszott autónak --;
namindegy.......




Most amitől jobban lennék, ha Masashi végre visszaírna. Ha csak annyit, hogy arigatou, én már boldog lennék, és nem itt bőgném szét a fejem, ami már zúg itt ~.~
De nem hiszem el, hogy elolvassa, és nem válaszol XD visszapetáz, és ennyi~ *hozzávágja Masashihoz a párnáját* búúú~ hidoi~ ~.~

0 megjegyzés: