2010. július 23., péntek

~ bla bla bla és önsajnálat :'D ~

~ mert én is beállok azoknak a sorába, ahova nem akartam.
mert jha. rá kell jönnöm, hogy én is olyan vagyok, mint ők. Mint azok a tizenévesek, akik folyamatosan visnyognak egyes jrockerek után, meg h mennyire b*sznák őket. Oké, utóbbi nem éppen rám vall, mert én nem dugnám őket, mert nincs mivel XD és ez az én dugom őt, ő dug engem ez csak a meleg párkapcsolatban működne, mert mint említettem, nekem nincs mivel, szal ő dugna engem, én meg dugatnám magam XD de nekem nem is ilyenre lenne szükségem.

na nem ezt akartam, hanem hogy rájöttem, én is csak egy kis álomvilágban élek, ahol minden hepi, és minden összejön azzal, akivel akarom.
Csak hogy ez nem a valóság, és én a valóságban nem tudok boldog lenni. Lehetnék, tehetnék érte, de nem megy. Képtelen vagyok rá.
Szóval maradok piciny képzelt világocskámban, ahonnan majd jön a fehér herceg szőke lovon, és megment, és elvágtatunk a napkementében :'D Közben meg vakuljunk meg hegesztőszemüveg nélkül, mert a napba néztünk és nemlátunk XD

Egyszóval reménytelen eset vagyok és életképtelen, de várom azon személyek jelentkezését, akik segítenének nekem kijutni és "új és más élete kezdeni" :'D Jó lenne mostmár egy kis változás. Kijönni az állandó depresszióból és vidámságot sugárzani. De nekem ez egyedül nem megy, akárhogyis magyarázzák nekem többen is, hogy egyszerű, nem kell túl bonyolult dolgokra gondolni, és menni fog. Nekem valahogy mégse megy, érdekes módon.

Szóval várom azt a személyt reménytelenül, aki egy lelkisérült, személyiség és egyéb zavaros embert megállítana a szakadékban lefelé zuhanni :'D *az előzőekben leírt személy én lennék, ha nem túnt volna fel XD*

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

inkább összepacsizok veled. xD Én sem tudok a valóságban élni, de jól érzem magam így is az esetek 70%-ban. xD

Majd nyitunk egy klubot az álomvilágban élő idiótáknak, mint mi vagyunk xD

Fru-chan írta...

jó XD lehetek klub alelnök? *w* XD

Névtelen írta...

természetesen :D