2010. július 12., hétfő

~ Versailles live (magyarul) ~

Szóval Versailles koncert. 2010.07.11-én volt és ez életem egyik legjobb és legszebb napja volt, állíthatom. És akkor jöjjön egy beszámoló, de előre figyelmeztetek mindenkit, hogy ez csöpögni fog a fengörlködéstől. Nagyon elvetemült, 2 napja nem aludt, hiperaktív fengörltől, mert annak ellenére, hogy nem akartam ennyire így, de megint visszajött az a "10enéveshülyevinnyogópicsa" énem, szóval... XD De megpróbálom visszafogni magam, de semmit nem garantálok magamat ismerve XD

FENGÖRLVESZÉLY!
HA ZAVAR A HÜLYE VINNYOGÁSOM:
NE OLVASS TOVÁBB!
énszóltam XD

Na de szerintem vegyük sorba a készülődéstől, mert az fontos része az egésznek.
Szóval asszem pont az én ötletem volt hónapokkal ezelőtt, mikor szerveztük az egészet a street teammel, hogy mivel közel van a koncerthez Kamijo születésnapja, ünnepeljük meg és csináljunk neki tortát :'D Végül talán néhány hete lett véglegesen eldöntve és lebeszélve, hogy megcsinálhatjuk, és meg is kapja Kamijo. Nem is kellett több, megbeszéltük, milyen torta legyen és indulhatott a banzai~ Végül ilyen hm. nem tudom mihez hasonlítsam XD Kakaós piskóta, meggyes töltelékkel és fekete marcipánnal bevonva. Tetején saját kézzel gyártott vörös marcipánrózsa, közte zöldből levelek, az oldalán cukormázzal csipke és lelógó indák és levelek. A tálcára is került még pár rózsaszirom meg levél (még mindig marcipánból). Kész remekmű lett, olyan büszke vagyok magunkra OwO
Nagyjából ennyit a szombatról, a tortakészítés menetét inkább fedje homály XD
Sera és Kati (Sera húga) nálunk aludtak Csepelen, mert hát az mégiscsak közelebb van a célhelyszínekhez, mint halásztelek o__O/ főleg, hogy elvileg az M0-áson beállt a dugó --;
És volt velünk egy román lány is, Paula, nagyon aranyos és jófej OwO

Képek a tortáról:
Sera díszít ^^
és a kész torta by me:
és by Kitty (de Tibi fényképezte XD)


Vasárnap reggel 8-kor keltünk, és teljes harci díszben mentünk a keletibe a többiekhez összeszedni az egyik külföldi delegációt (nem tudom, melyiket, azt már nem jegyeztem meg, de asszem horvát csaj és a bátyja voltak) aztán velük Dieselhez elmentünk, majd egyből vissza keletibe a másik bagázsért, akik az előzőekkel ellentétben tökéletesen felkészültek voltak, max 1-2 kérdésük volt és elmentek városnézni :'D szal őket már nem kellett visszavinni a Dieselhez, hanem mentünk Ayamihoz a tortáért, ami kb 10 perc után elkezdte magát megadni D: Elindult a Rózsadombunk lefele XD nemvicces... szal a 6 órási találkozzunk-és-adjuk-oda-a-tortát-Casenek akcióból végül 5 körül kiértünk, csak hát útközben a metrón még el is kezdett olvadni a marcipán D: szal egy adag pánik, de túlélte és bekerült~ további sorsáról a végén *-* nem lövünk le poént XD
Szal innentől kezdve már én is egyre jobban éreztem, hogy OMG itt vannak és nemsokára láthatom őket OwO A sorban állás közben Shizuval és Ayumival meg Pinküvel szórakoztunk és röhögtünk sokat XD Igaz, hogy a tömegnek nem ment az, hogy kettes sor, mi meg inkább kiültünk, táskám meg állt helyettem sorba XD Bocs, de nem volt kedvem 2 órán keresztül állni egy helyben. Jobb volt a sor mellett a fűben XD
Aztán este 7-kor elkezdődött a bevonulás, kettes sorba is sikerült ezek szerint beállnia a tömegnek XD Elmentem lerakni a táskámat ruhatárba, aztán eszembe jutott, hogy akartam volna venni lemezt meg más merch-t de gondoltam majd koncert után. Már bánom, hogy nem vettem azonnal, mert koncert után, mikor mentem már csak 1 póló volt, szal így nem vettem semmit. namindegy. WC aztán irány be a koncertterem OwO
A színpad bal oldalánál álltam szélen Roxyval meg Kyoval olyan 5. sor környékén talán. Volt levegő is hely is, tökéletes rálátás a színpadra, szóval mindent tökéletesen láttam Teruből és Masashiból OwO meg Yukit is, amennyire a dobok engedték, meg néhány kézen keresztül Kamijot is, csak sajna Hizaki már túl messze volt, szóval örültem, mikor átjött a mi oldalunkra is ^^

Na de akkor a koncertről is, mert az a lényeg XD
Mikor végre fél 9-kor meghallottam a Sound in gate-t a szivem tuti kihagyott. Akkor fogtam fel véglegesen, hogy már csak másodpercek kérdése, és látom őket.
Aztán Prelude, és bevonultak OwO Először Yuki, eskü, mint egy herceg, komoly arccal végigvonult a színpadon és beült a dobok mögé, Aztán jött Teru, Hizaki, mint egy hercegnő (nemvéletlenül Hime-chan ^^) majd Kamijo is megjelent. Masashi meg besurrant mögöttük.

Aristocrat's Symphony
: innentől az a bajom, hogy nem emlékszem, melyik szám alatt mit csináltak, mert 1: alig hittem el, hogy ott vannak tőlem 3 méterre 2: annyira siktoztak mellettem, hogy alig hallottam valamit. Mondjuk a hangosítás se volt a legjobb az elején, de azt megjavították, ennek ellenére megsüketültem XD A számokat hallottam, a zenét, mindent, amíg azoknak vége nem lett, mert akkor csak zúgott a fülem, és olyan volt, mintha víz alatt lennék. Eskü legközelebb leütöm magam körül, aki belevisít a fülembe --; De~ Kamijo hangja élőben is gyönyörű OwO én meg szinte egész koncert alatt vele énekeltem, csak tudnám, honnan tudtam olyan jl a dalszövegeket, mivel alig néztem meg az elmúlt évek alatt akármelyiket is ^^" Valszeg úgy sikerült ezt produkálnom, mármint az éneklést, hogy annyit hallgattam őket, hogy megmaradt minden.

Shout & Bites
: Csak annyit fogtam fel a szám előtt, hogy Kamijo kérdez valamit, de a fülzúgástól és a folyamatos sikítástól csak szavakat értettem ki, hogy Shout meg Bite és akkor el is kezdődött a szám OwO Egyik kedvencem~

Gekkakou
: imádom OwO Teru hörgése OwO többet nem tudok hozzátenni. PERFECT OwO A gitárszólók és minden~ Pedig ebben a számban egész jól lehetne hallani a basszgitárt is, csak hát a hangosítás nem úgy volt beállítva, hogy teljesen ki is hallja az ember. Én próbáltam, de valahogy nem mindig sikerült, így csak néztem Masashit, ahogy játszik OwO

Zombie
: Sosem hittem volna, hogy valaha is hallom ezt a számot élőben. Kamijo itt is ordított valamit előtte, de nem sokat fogtam fel ^^" De wooooooooow *o* Igazi Teru hörgééééééééés ebben van igazán OwO Meg jó basszrészek, amiket kicsit már jobban hallottam, de csak mert annyit ment nálam ez a szám, hogy ennél a számnál akármilyen hangzavarban hallom. Vagy csak úgy gondolom, hogy hallom XD Azt hiszem, itt kellett a szám után Yukinak visszahúzni a cintányérokat, mert annyira élvezte a koncertet és úgy püfölte azokat, hogy kicsit elmásztak XD

Prince
: itt nem tudom igazából, mi volt, mert még a Zombie hatása alatt voltam XD

The Umbrella of Glass
: gyönyörű ez a szám T__T Kamijo hangja szintén, mint egész koncert alatt. A refrént szeretem a legjobban, nem tudom, miért. Amire nem emlékszem, hogy azt a "spanyolos" részt ki játszotta ^^" Ennyit a figyelmemről XD

Reminiscence
: Az előző szám végén mindenki kivonult, egyedül Teru maradt a színpadon. Először nem tudtam, hova lettek, de mikor elkezdett játszani, én oda voltam érte meg vissza OwO Mintha tényleg a Versailles-i kastélyban lettünk volna, és olyan megnyugtató volt számomra, valószínűleg azért, mert én is voltam ott. Mármint a kastélyban XD Szóval gyönyörű gitárszóló volt OwO

Descendant of the Rose
: ez csak egy átvezető volt, amíg fengörlsikítások közepette visszajöttek a színpadra ^^"

God Palace - Method of Inheritance -
: Szerintem egyik legütősebb számuk, főleg, hogy több, mint 10 perces. Én eskü majdnem ottmaradtam OwO Velem csak annyi a baj, hogy több dolgot csinálok egyszerre XD Ezesetben hallgattam a zenét, énekeltem velük, és a ruhájukat figyeltem XD Kamijoról lekerült a kabát, és csak az a rózsamintás átlátszó ing volt rajta :'D Azt hiszem ekkor vette csak le, mikor kimentek a Reminiscence alatt. Vagyis inkább mondjuk úgy, hogy nem figyeltem igazán, hogy előtte is végig rajta volt-e vagy sem, csak itt tűnt fel ^^" Meg szerintem Masashi is levette a kabátját, mert nem láttam rajta o__O; Bár ezen nem csodálkoztam, amilyen meleg volt x__X

Azt hiszem itt volt egy fordulópont a koncertben, és itt volt az, hogy Teru és Masashi !!! (igen, nem Hizaki XD Bár vele is gitározott háttal Teru, de azt nem láttam a sok kéztől...) egymásnak háttal gitároztak OwO És azt hiszem innentől jött az, hogy nem bírtam magammal XD Vagyis inkább kevésbé, mint előtte XD Amellett, hogy automatikusan énekeltem Kamijoval azokat a szép magas részeket, ott figyeltem Masashit, mint egy idióta fengörcs XD Eljutottam oda, hogy kijelentem az vagyok és vállalom XD Amúgy meg mikor Teru a koncert alatt többször is előrejött, mindig mindenki elindult középre... egyik alkalommal én ellenállva a lökdösődésnek, annak ellenére, hogy kb 2-3 ember volt a balomon, én ott álltam é integettem Masashinak meg szivecskét mutattam a kezemmel, mire ő visszamosolygott OwO Annyira édes mosolya van, és egész koncert alatt azt hiszem, nem nagyon mosolygott ezen kivül X3 Oké, lehet, csak én beszélem be magamnak, és a valóságban nem ez volt, de had maradjon meg nekem a tudat, hogy részem volt abban, hogy mosolygott ^^

Ascendead Master
: gyönyörű~ Ha jól emlékszem, itt volt, mikor Teru és Hizaki is bementek középre, egymásnak háttal gitározni, csak ebből nem sokat láttam o.o Csak mikor kicsit lejjebb mentek a kezek, azt hiszem Kamijo is beállt oda és ott átkarolta őket XD Én meg persze mivel őket alig láttam, inkább Masashit néztem XD Imádom a basszerja színét OwO

Amorphous
: Gyönyörű lassú és megnyugtató szám ^^

Ezután jött az, amitől nem tudtam, hogy mit várjak:
Serenade: Azt hiszem már a szám előtt a tagok imádkozva emelték maguk elé a kezüket. És Kamijo elkezdett énekelni. Én meg nem tudtam mit reagáljak. Arra emlékszem, hogy a kezem egész végig felemelve tartottam, ujjaimat összefonva, és először csak néhány könnycsepp bukkant elő a szememből, de nem tudtam igazából sírni. Nem rázkódott a vállam, csak néztem Kamijot, ahogy énekel, és sír, ahogy a többiek is a színpadon. legszívesebben felmentem volna megölelni őket, és együtt sírni velük, de mozdulni is alig tudtam, csak énekeltem. Gyönyörű gitárszólók, hozzá Kamijo gyönyörű hangja, amely néhol elcsukklott a sírástól. Többször is 2 karja közé fogta a fejét, hogy végig tudja énekelni. látszott rajta, hogy mennyire fáj neki minden. A szám végefelé viszont nálam is eltört a mécses és elkezdtem halkan sírni, mert nem tudtam másképp, bár a könnyeim alig jöttek, inkább csak levegőt nem kaptam.

Princess - Revival of Church -
: És nem tudom, miért, de itt kezdtem el bőgni. Tényleg. Addig csak könnyeztem és nem kaptam levegőt, itt viszont éreztem, hogy nem bírom tovább és elkezdett rázkódni a vállam, és ömlöttek a könnyeim. Nem tudom, miért, de én ezt a számot valahogy mindig Jasmine-hoz kötöttem első perctől kezdve. Talán mert mindig ennél a számnál hallottam ki legjobban a basszgitárt vagy nemtudom. De most, miközben itt írom, és hallgatom végig a listát, megint a könnyeimmel küszködök. Főleg annál a résznél, ahol a koncerten a legjobban bőgtem. Amikor Kamijo énekli, hogy "Dear Princess, I will save you You are my piece, So please stay by my side. From now on, Inside my arms, You will trust me, So please stay in my eyes." Minden egyes alkalommal, mikor meghallom ezt a részt, elkezdek bőgni. Meg utána végig.

- Encore -

Azt hiszem, amíg kimentek, sikerült lenyugodnom. A közönség ott kiabált mindenfélét, kezdve a VERSAILLES-től az ENKÓÓÓÓÓREEEE-n át a bandatagok nevéig... Amit terveztem, hogy majd Happy Birthdayt éneklünk encore előtt, nem jött össze. Mellettem egy csaj kezdett csak bele, de a tömeg hangosabb volt D:

The red Carpet Day: Erről a számról mindig az Urakizokun látott "PV" jut eszembe, és most is elkezdtem vigyorogni :'D szörnyű vagyok, tudom XD De ez a szám tombolnivaló OwO Teli hörgéssel meg minden, imádom~

The Revenant Choir: Utolsó szám T__T Annyira rövidnek tűnt a koncert, mikor elérkeztünk ehhez a számhoz, hogy még vártam volna, hogy legyen tovább, de mikor meghallottam, tudtam, hogy mindjárt vége. De nem akartam, hogy még elmenjenek D: Ami tetszett nagyon, mikor a végén Teru a feje mögé tette a gitárját és úgy játszott OwO

Személy szerint nagyon élveztem a koncertet és voltak olyan dolgok, amik nem tudom, melyik szám alatt történtek. Pl: mikor Teru és Hizaki is kijöttek a színpad legelejére és megérinthettük a gitárjukat OwO Bár lehet, ez inkább 2 szám között történt XD Meg hogy Kamijo mikor mutatta be a bandatagokat, arra sem emlékszem, csak hogy Masashit úgy mutatta be, mint "our new bass" OwO Meg azt hiszem a végén volt, hogy Hizaki felmászott az erősítők tetejére XD Meg lejött a színpadról, és alig lehetett feltenni vissza :'D Sikerült is neki elhasalni majdnem XD
Lehetett rajtuk látni, hogy nagyon élvezték a koncertet, a végén szerintem ők se nagyon akartak lemenni a színpadról XD Kamijo vigyorogva jött vissza, fényképezővel a kezében XD Sajnos nem láttam teljesen mit csináltak, csak hogy (gondolom) háttal leültek a zászlóval/zászlókkal, és úgy is készült pár fotó ^^ remélem majd azokat is lehet valahol látni XD Csak kár, hogy Masashi nincs rajta, mert ő amint vége lett a koncertnek, ki is ment D:

Meet&Greet
: Koncert után a bárnál gyűltünk össze ST tagok, hogy megbeszéljünk még pár dolgot, hogy mikor és hogy megyünk be. Először a legelején szerettünk volna bemenni, de végül az lett, hogy utolsónak maradtunk. Szerintem jobb is volt így. Szóval állunk sorban (én meg elkezdtem picsogni, hogy nem láthatom Masashit D: utólag is elnézést a körülöttem lévőktől ^^") aztán mikor odaértünk az ajtóhoz, alig tudtam elhinni, hogy ilyen közel vagyok hozzájuk XD Szerintem, mikor bementem, nem érzékeltem szinte semmit, mi történik, mert nem emlékszem mit csináltam XD Hizakinak japánul bemutatkoztam és megköszöntem a koncertet, és azt hiszem ő is megköszönte, és mosolygott. Utána mentem volna tovább Yukihoz aki elkapta a kezemet és angolul!!! mondta, hogy "Thank you for coming to our concert" és itt a nevemet is elfelejtettem, nemhoogy japánul megszólalni XD Végül zavartan csak egy Thank you-t elrebegtem ^^" és mentem tovább, vagyis mentem volna, mert Kamijo csillogó szemekkel magyarul! köszönt nekem, hogy Sziaaa~ én meg pillogtam párat, mire felfogtam, hogy meg kéne szólalnom XD Bemutatkoztam sikeresen japánul és megköszöntem a koncertet, Kamijo is megköszönte japánul, aztán mentem volna tovább, de még visszafordultam megkérdezni, amit egész végig akartam: ケーキはどうでしたか。 (Milyen volt a torta?) XD merthát érdekelt, hogy mit szóltak hozzá, főeg ő, mivel neki csináltuk. Mosolyogva mondta, hogy majd a hotelban eszik meg. Végül Teruvel is kezetfogtam, de csak a nevem és egy Arigatou-t tudtam mondani neki mert valami szekus ember elhúzott onnan D: De így is boldog vagyok, hogy láthattam őket, és megköszönhettem az estét ^^

Mikor mindennek vége volt, Serával és még párunkkal kimentünk levegőre. Beszélgettünk meg áradoztunk hogy mennyire jó volt meg minden. Aztán Pinküvel kitaláltuk, hogy menjünk hátra, ahol a banda kisbusza volt. Nem kellett kétszer modnani XD Sera kicsit ideges volt, hogy egyedül hagyom, de mondtam, hogy 10 perc és jövök, nyugalom. Utólag volt az fél óra is szerintem ^^" De ez felejthetetlen volt, ami hátul történt. Már voltak kint páran rajongók, beszélgettek és várták, mikor jönnek ki a fiúk. Láttam, ahogy a staffosok pakolják ki a dolgokat egy másik buszba, amúgy az ajtó pont úgy nyílt, hogy egyből tudjanak beszállni a buszba. Aztán odajött az egyik staffos, hogy ne fotózzunk meg ne sikitsunk, mikor kijönnek de elköszönhetünk meg ilyenek. Aztán nemsokára megláttam Kamijot elmenni a másik irányba, és furcsáltam, hogy miért nem egyből a buszba szállt be. Hátramentem a másikhoz, és hallottam, ahogy elkezdik énekelni a happy Birthdayt, én is beálltam oda, és ledöbbentem, hogy ott volt tőlem 30 centire Kamijo, teljes sminkben és melegítőben XD És platform nélkül alig magasabb nálam OwO És rájöttem, hogy miért ment hátra: a torta *-* Megláttam a kezében és nem tudtam, hogy örüljek hogy ő akarja visszavinni, vagy szörnyülködjek mennyire szétolvadt XD Hozzátenném, egyik kezében a torta volt, másikban az egyik üveg bor XD Aztán beszállt a buszba, és kereste a kis lámpát, hogy kilásson X3 és ott integetett meg mosolygott *w* Majd lekapcsolta vissza a villanyt, és jöttek a többiek is kifelé, Teru ott integetett és nem akart menni, a többiek alig tudták rávenni, hogy menjen már XD Mikor mindenki beszállt a buszba, ott integettek meg minden, Hizaki odatette a kezét az ablakhoz, én meg nyúltam felé, de kb 5 centire az üvegtől elvettem, nem mertem hozzányúlni az üveghez XD Közben Kamijo meg ott lehelte az üveget és rajzolt egy szivecskét rá ^^ annyira kawaii OwO Egy dolog viszont örök rejtély marad számomra: hogy Yuki vagy Masashi ült Hizaki mögött a buszban? XD Mert mikor elindult a busz, egy kéz ott integetett a hátsó ablakban, és nem tudom eldönteni, hogy az Masashi volt-e vagy Yuki, ez attól függ, ki ült a hátsó részen és melyik oldalon XD De nekem meggyőződésem, hogy az Masashi volt OwO *fengörl desu*

Szóval ez történt hétvégén, amikor a Versailles itt járt nálunk ^^
Mindez az én szemszögemből, ahogy én éltem meg az eseményeket, lehet más máshogy látta, én így ^^

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hizaki-n melyik ruha volt? xd