2010. július 9., péntek

~ konbanwa ~

jha, konbanwa~
megint elfelejtettem a blogomat, pedig akartam már pár dolgot írni,de mostmár nem tudom, mit :'D mindegyis...

hétfőig valszeg nem leszek látható, vagy elérhető neten, legalább is nem valószínű XD
mivel vasárnap Versailles koncert, holnap meg már szombat, és még rengeteg dolgunk van a street teammel, vagyis nekünk, mint street teamnek vagy hogy fogalmazzak XD lényeg h elfoglaltak leszpnk, Seráék nálam lesznek de nem itthon, hamen a csepeli házunknál, mert az közelebb van szombaton is a célállomáshoz meg vasárnap is a koncerthez XD és csepelen nincs net D: legnagyobb sajnálatomra :'D *függőőőő* max ha tudok kölcsönözni a szomszédból XD amit kétlek. namindegy... egyéni szocproblem :'D

na de ez még egy vicces menet lesz ez a hétvége XD alig várom X3
leginkább a koncert miatt X3 Verszáááááááááj OwO

de rájöttem, h szinte felesleges az első sorokért küzdenem, mert most minek? hogy összenyomjanak és ne kapjak levegőt? elvileg oldalról is jól látni mindent, és még levegő is van XD na meg minek tolakodjak előre? koncert után meet&greet és ott sokkal közelebb lehetek hozzájuk, és még beszélhetek is velük 2 szót XD na de ha pengetőt vagy akármit dobálnak koncerten, azért persze harcbaszállok XD *fengörl* namindegy :'D


kicsit szomorú téma, de: nemrég meghalt Hitsugi nagymamája, 92 évesen. szegénykém teljesen maga alatt volt, mert nem tudott elmenni a hamvasztásra, de írta h lerója tiszteletét feltétlen, és "meglátogatja". mármint a hamvait. ööö, izé. mindegy.
lehet ezért gondoltam Hitsugira a napokban annyit, valahogy éreztem, hogy nincs minden rendben, de erre azért nem számítottam. Amúgy meg tegnap volt az anyukája szülinapja :'D
am sztem Hitsu is késői gyerek, merthát, belegondolva h a nagymamája 92 éves volt most, ő meg csak 28, azért o__O; nekem a dédnagymamám 90 körüli és Hitsu csak 8 évvel idősebb nálam o___O; namindegy, nem szabad nekem gondolkozni, megárt XD

asszem itt zárom soraimat, még összepakolom a cuccaimat reggelre, mert hétfőig már nem jövök haza XD eskü, mintha elutaznék, pedig csak a szomszéd városba megyek hétvégére, ráadásul a saját házamba XD namindegy :'D

baaai~

だっふんちゅ(・ε・)

0 megjegyzés: