2009. június 10., szerda

~ Sendai Kamotsu - Gei no karasawagi ~

LÓÓÓÓÓÓL XD nagyonlól :'D szal tegnap kaptam linket

Sendai Kamotsu - Gei no karasawagi
koncertjéhez XD OMFGWTFLÓÓÓL XD kb ez volt a reakcióm pár perc után :'D am néhol kicsit beletekertem a videóba, bár így is eléggé üt és fájdalmas XD szal néhány emlékezetes pillanat, amitől borultam fotelostúl majdnem XD egyiknél csak a tányéromat sikerült leverni az asztalról, mikor kaptam az egér után hogy ÁLLJ! ezt nemláttam tisztán wtf XD majdmeglátjátokminnyámeiknél :'D
szal a logó :'D
aztán egy pillanatra elbambultam a 15 perces szövegelés közben, és mikor visszapillantottam a képernyőre XD
hátlól :'D Chiba-san..holakezed? >8D
jó, egy picit másképek :'D
Satty


Wan Chen-chen :'D


Gigaflare :'D az a béka a fején XD


én drága szívszerelmem és (majdnem a nevünk is ugyanaz XD)
Fullface (=Furufeisu X3)
és hogy szeressem-e vagy nem a cenzúrát XD azt inkább nem akarom megtudni XD ezért itt van
Chiba formás (?!) hátsófele, meg ahogy lejött a színpadról XD
egybk épp fél perccel előtte mondtam, mikor a felsőjét vette le, hogy LÓL ha még azt a fekete tangaszerűséget is leveszi XD ÉS LEVETTE 8D *Fru kikészült* na és akkor az uccsó kép, amitől említettem, hogy a tányér a földön kötött ki :'D

Satty és Chen-Chen FANSERVICE XD >8D
jónemgondoltam komolyan XD csak hülyültek, de ez épp elég volt nekem így Chiba hátsója után XD


jó asszem most ennyi XD jha nem 8D leszek annyira gonosz, és
MÉG TÖBB SENDAI KAMOTSU XD

lol bdsm?! >8D
háténminnyámegzabálomolyankávájX3

ezakedvencem XD megazakacsaahajában >8D

1 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

látom jól szórakoztál akkor XDDD
Chiba úr hátsó fertályától viszont elment az összes mai étvágyam, köszönöm XD