2009. június 24., szerda

~ new design again ~

Konban wa~

Igen~ megint új dizájn ^^ még kicsit lesz alakitva, csak nemtom megcsinálni h a fejléc keretestől beleolvadjon a háttérbe -.- meg kb semmit nemtok megcsinálni XD ugom gépe meg még a reumás csigánál is lassúbb, de asszem neki van programja -.- namind1. majd Kádzsival megcsinjük :'D vagyis ő XD mert neki van photoshopja ^^"

és igen ^^ SID *-* a fejlécet én cisnáltam mondjuk, csakhát a keretének a szinezését kell megcsinni rendesen XD

ésésés... hogy ne legyek annyira boldog mégse, a holnapi...vagyis már mai napomat is sikerült előre elcseszni .... úgy volt h megyek moziba, a jegyeket is lefoglaltam még hétfő este, de éreztem, hogy nem kellett volna még... és mitörtént?? na mi?? nagyanyám ma felhívta a kresz oktatót, mert ugye meg kell taulnom vezetni, és mikor kezdődik? na mikor? hát persze, hogy holnap -.- csak azt nemtudom, hogy holnap még csak a beiratkozás lesz-e vagy óra o__O; ugyanis nekem semmi beleszólásom nem volt ebbe az egészbe, hogy mikor akarom elkezdeni... fazsa..nagyonfasza ... szal mozi sztem áttéve máskorra.

szal a mai napon még be kell mennem a suliba is bevinni azt az egy szál fizika példatárat, amit inkább megvettem 1100ért, mint 5500ért kifizetem a könyvtárban -.- szal azt beviszem, utána mehetek be a Reviczky utcába bevinni az érettségim fénymásolatát, és akkor már elintézem a sorrendmódosítást is. utána mehetek orvosi vizsgálatra a kresz-szarhoz, este meg ugye arra rá ~.~

asszem másik bejegyzésben már írok, mi volt eddig, érettségi meg stb XD remélem fogalmazni is tudok még XD

jha, hogy viditsam magam, yt-re felrakták a SID új számát *-* igaz, még a minőség elég..izé XD mivel csak rádiófelvétel, dedede nekem tecciiiiiiiiiik *-*
szal akkor: SID - Dorama



na baii~

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

háháááá indián javasasszony! xD <3

Molly írta...

Jaj tökjó az új dizid, nekem tetszik ^^ <3