2009. április 25., szombat

~ Miyavi koncert pesten, SID, Aki-chan és egyebek ~

Konban wa~

hát egy ideje nem irtam X D és most újra jelentkezek XD *mintha hiányoznék*
Az elmúlt napokban történt pár dolog, valszeg mások számára lényegtelen, de nekem nem(annyira) XD

  • először is... sajnálatos módon nem sikerült megint a francia nyelvvizsgám, amit mostmár végleg feladok és teszek az egészre XD majd lesz másból :'D
  • másodszor (vidámabb téma)...HITSUGIM ÚJRA SZŐKE *-* remélem mostmár felkerülnek a májusi PatiPati magazin szkennjei, mert abban már szőke *-*
  • a jobb fülem már begyógyult :'D a bal még nem XD erre azért jöttem rá, mert 2 hét után másik fülbevalót raktam a fülembe, és a bal a nap végére nembirta és begyulladt pöppet. iagz amint visszaraktam, másnap már jobb volt, most meg már nem is tudom, hogy milyen XD
  • 2 hete folyamatosan Aki-fengörl vagyok XD suliba menet és hazajövet is SID számokat halglatok szinte, igaz most éppen Gazette megy de mind1 XD de az elmúlt 2 hétben letöltöttem pár SID videot, ien single bonus dvdket vagy minekneevzzemőket, és XD annyira hülyék :'D de kb az első video megnézése közben sikerült eme megálapításra jutnom :'D íme néhány video:
Sentimental Macchiato dvd type B part1

Sentimental Macchiato dvd type B part 2

Sentimental Macchiato dvd type A part 1 (nem találom a feliratos videotXD)

Sentimental Macchiato dvd type A part 2 (ehhez sem XD)


meg még egy csomó-csomó más video, commentek, amiken röhögtem egy sort XD szal akit érdekel, nézzen utánuk :'D

  • lesz MIYAVI KONCERT MAGYARORSZÁGON *-* *körberohangássza a szobát* ma mondta Szaszum, először nem hittem el neki, aztán megnéztem és TÉNYLEG *-* okt. 1-jén lesz és menniakarok *-* eskü megvetetem vkivel a jegyet előlegbe, hátha mehetek, mert kb 5-600 férőhelyes a DIESEL ahol lesz.. legalábbis én igy tom o.o dedee *-* MIYAVI ITT PESTEN *-* *bezsongott* menniakarok *-*
  • meg Aki-chan *-* fentebb már irtam hogy SID :'D de na *-* fengörcsölök itt egy ideje XD

*nyálbafulladva elérte a vége*

asszem ennyi XD bittos történt még ezer meg egy dolog, ami most jelenlegi állapotomban nem jut eszembe XD *tisztahülye mintmindig~*

bai~

2 megjegyzés:

Andreya Von Tosh írta...

Milyen kár, hogy nem szeretem Miyavit....
Miért nem Versailles? Vagy Kagrra?

Névtelen írta...

Nyawww~megyek koncertre,remélem sikerül és te is jössz,mert jó lenne.Sztem a franciát meg nem kellene feladnod,attól,még,h nem sikerült.Leri is 4x futott neki a németnek,még most sem sikerült neki,de nem adta fel.Pillanatnyilag én korrepetálomXD
Aki meg szép, olyan zakkantak.Bár mondjuk én jobban szeretem a Sadies AkitXD