2009. április 11., szombat

~ Mit kell tudni a VISUKról á la popcorn ~

Konban wa~

istenem, ez már nagyon kész, amiket kitalálnak ezekben a szennylapokban...
"MIT KELL TUDNI A VISUKRÓL" ... -__- miakisf*szom az a VISU???? eskü több, mint 3 éve csöppentem bele ebbe a japán világba, és nem kicsit ástam bele magam sok témájába, még sose hallottam hogy a j-rock zenét hallgatókat visunak nevezték volna .... *fejétveri az asztalba~*

rózsaszin és hellokittys kiegészitők °__o/ én kérek elnézést, csak nekem ez valahogy nem függ össze... mondjon már valaki legalább egy olyan vk bandát, aki ieneket hord X DDD max oshare bandák, az meg megint más -_-

példaképek: Miyavi, Mix Speaker's Inc. ...??? WTF??? majd ha Seek szembejön velem az utcán, akkor majd vörös riadót fújok, mert az már egyenlő lenne a fejetlenséggel XDDDDDDD *nagyonröhög*

a jellem: nyiltan vállaják érzelmeiket... mintha csak egy homoszexualitást firtató irkálmányt olvasnék eskü. mondjuk sose értettem, hogy mi a baj, ha a férfiak is elérzékenyülnek néha.. vagy az nem az érzelem kimutatása? o__O; *fejétvakarja*

külső: színes, vidám, fantáziadús (sztem meg ez inkább oshare vagy nemtom ...)

sztem aki valamit is ad magára és érdekli az IGAZI VISUAL KEI ..nem a visu..(wtf?XD) az inkább olvasson normális magazinokat... ajánlani tudom a franciául értőknek a Rock One-t, de hamár magyar, akkor MONDO *ez volt a reklám helye~*


ha a képet nem látod eléggé, katt ide: I D E~

na bai~

2 megjegyzés:

Andreya Von Tosh írta...

Teljesen egyetértek veled. Ez az egész cikk annyira szégyen, látszik, hogy az írónak fogalma sem volt a vk-sokról. Csak sajnos sok hülye kis divatp*csa ezután mind visu akar majd lenni...

Molly írta...

Egyetértek szintén veletek,egyszerüen szánalmas hogy miket össze nem tudnak írni.Legalább akkor néznének utána a témának.Ezek után nem is csodálkoznék komolyan mondom, hogyha leállítanának az utcán hogy emo vagyok-e .....