2009. március 24., kedd

~ Tali - 2009.03.21. ~

Konban wa~
a Hitsugi tetkó dolgon még nem nagyon tettem túl magam, de mind1 is. végignéztem az összes naito képemet, de semmi. na mind1 *pedig nemkevés képem van XD szkennekkel együtt olyan 2000-2200 db*

na szal szombati tali X3

már jól indult a szombatom, ugyanis mire elmentem aludni, hajnalban *3:47kor XD* vki felhivott, sejtések szerint vmeik baka-chan nsről csak nem vette észre XD *szeri csajok*
aztán olyan 11 fele felkeltem, készülök, erre hazajön nagyanyám, és elkezdi h már megint megyek valahova? mondom jha, Pestre. éééééés megint kiakadt h mért kell nekem midnen hétvégén pestre mennem. utoljára 2 hete voltam, meg kül is ritka lehetőség látni a csajokat X3 szal végül csak eljöttem, de nem szóltak végül semmit itthon.

szal 2re mentem Westendbe, Bubu jött le értem, hogy hol vannak, aztán meg se ismert, megkerülte a vízesésnél azt a nagy oszlopot és akkor látta h ott vagyok XD aztán elsétáltunk az egyik nemtomhova XD kávézó, ahol ott volt Kameo, Leri, Rei, Tau és Maggie. meg Bubu és én XD

még egy ideig kómás fejjel ültem hallgatag, közbe Rei Kameonak irkált a cigijére XD
aztán lementünk "törzshelyünkre" a kajáldákhoz, jókat beszélgettünk, fényképeztünk *képeket még csak Kameo küldött* és hajtogattunk papírhajókat XD egy egész hajóhadat XD a legkisebbre ráirtam h Isztambul, azt Kameo kapta, mert ő Törökné XD *szeret Kameo* *nem mondom el, miért Törökné, és miért Isztambul, mert magam se tom pontosan XD vagyis fogalmazni nemtok XD*

asszem olyan 5 körül jöttek Lilienék is (Lilien, Chi, Ishi, Ella és Miko) de nem maradtak sokáig. de azalatt a rövid idő alatt érezni lehetett, hogy nagyon szétment a társaság D: ez egyedül csak nekem fáj ennyire? remélem, hogy nem... namind1.

olyan fél 7 körül haza kellett indulnom. igaz lehetett volna előbb is és akkor nem kell várnom fél órát a buszra csepelen XD na de végül olyan 8-negyed 9 körül hazaértem XD közbe anyám már telefonált, hogy mit jelent nálam az, hogy korán megyek haza? mondom 6-8 között XD

na asszem itt a vége, fuss el véle XD *jó hosszúra sikeredett*

és asszem megyek is, töltögetek még le Kai és Reita rádiózásokat *-* annyira hülyék
*szeret gazette nagyonnagyonnagyonnagyon XD*

Bai~

ezen még viszonylag normális fejem van XD *nem fotogén* (mellettem Rei és Leri)

Ez meg Westend tetőkert - Kameo és Rei XD


és jelentem, a hajóhadról még nicns kéépem, de amint kapok, felrakom XD

0 megjegyzés: