2009. március 28., szombat

~ Kai fangirl-mode: ON ~

Konban waaaaaaa XD *megkattant*

szal az elmúlt 2 nap eseményei:
- csütörtökön kb felkeltem 11kor, hogy na akkor gép bekapcs, és behozom a gazette rádiót *-* hát csak nem sikerült ToT kiderült, hogy nem tom behozni a bayfm On8 műsorát ToT remélem vki felrakja végre lj-re...
- még mindig csüt: tanulás helyett egész nap a neten lógtam X D éjjel meg girugämesh videokat néztem, meg d'espairs ray - redeemer making of videot X D annyira idiotáááááááááák~ *szeret*
- péntek: francia nyelvvizsga, amire semmit nem tanultam XD délben volt a magnóhallgatás *nocomment* 13-tól meg az írásbeli *mégnagyobb nocomment* hát, majd áptilisban kiderül, mien lett. remélem azért a 60% meg van és nem kell még1x mennem ToT
- péntek szintén XD : este francia est volt a suliban :'D fel is léptünk a "Les mecs de la petite ruelle - Je veux comme ca" számával XD *aki nem ismerne rá a számra, segítek: BSB - That way... csak mi átirtuk franciárta X D* na erről majd később írok, képekkel kiegészitve XD

az este folyamán meg kb félpercenként kapott el a visithatnék, mertmertmeeeeeeert *-* Gazette videoooooooook *-* és Kai ésésés Kai *-* *Fangörl mode: ON~ *
annyira isten az a pasi, és olyan messze van, én meg idepusztulok fanolás közben és videot nézek és PSC videot, és Kai és hakamában *-* *Fru gondolatai égen-földön túl járnak, és épp azt képzeli, ahogy Kait bontogatja ki a hakamából és...* *filmszakadás* szal XD EZT a videot néztem meg olyan 10 körül, és azóta egyfolytában visitozok *-*




musz képet is *-*

Kai in hakama *-* *és neveeeeeeeeeet X3*


aaaaaaaahw ez a kép *Fru is kb hasonló fejet vágott, amikor meglátta*


ezt pedig deviantarton találtam és woooooooooow *a felette levő képről késüllt XD*



najo, asszem majd holnapra összeszedem magam, mert ez nem állapot, amit művelek *félpercenként elvinnyogja Kai nevét és nembírmagával*

bai~

0 megjegyzés: