2009. január 12., hétfő

~ floooooorbóóóóóóóóóóóóóóól XD ~

hellószijjjaa~ derégenírtamide XD

ma se történt semmi érdekes dolog, de gondoltam leírom, hogy véleményem szerint k*rvára de bedagadt a bal térdem XD olyan mintha 2 térdem lenne a bal lábamon o_O; nagyon komoly XD és fáj is, mily meglepő XD kicsit beborogattam, szal már csak kicsit dagadt és piros, de az nagyon XD viszont jelentem, a jobb térdem rendben van, az csak kicsit piros, de legalább nem 2x akkora mint kéne XD jaj de most látom csak h kicsit lila lett *w* lilaaaaaaaaaaa~ *szeretlila* asszem még vagy 1 hétig ilyen szép színes lesz a térdem XD

najó asszem ennyit mára és egy időre...merthát jövőhéten elvileg nyelvvizsgázok franciából és kb semmit nemtok :') és vicces, mert nem kaptam még értesítőt, hogy mégis hánykor lesz a szóbelim o.o remélem még a héten megtudom... namind1. majd sztem még a héten beszólok a suliban h legyenekmárszívesek és értesíííííítéééééééééééééééést küggyék már ugyan el XD merthát jövőhéten nem nagyon leszek suliban o.o kedden nyíltnap, szerdán nemmegyek be max franciára, csüt-péntek meg nyelvvizsga :') azt ennyi XD másnap meg megint nyíltnapra megyek XD meg most szombaton is o.o *w* nyiiiih~

najó, megyek, mert holnap még biosz dogára is kéne tanulni XD meg csütörtöki töri dogára is kéne o.o mert még csak 1x néztem át az anyagot, azt is hiányosan mert a könyvem benthagytam hétvégén a suliban .__.,

na baiiiii~

0 megjegyzés: